В умовах епідеміологічної обстановки аварійно-диспетчерська служба АТ “Луганськгаз” працювала і продовжує працювати в цілодобовому режимі. За 8 місяців 2021 року службою опрацьовано 9,4 тисячі звернень споживачів Луганської області. Максимально “гарячо” було у липні, якщо у січні зареєстровано 962 заявок, то в липні – 1767 викликів. Всі дзвінки, що надходять в АДС, обов’язково реєструються із зазначенням часу надходження повідомлення (заявки), адреси, прізвища заявника та причини. Найбільша кількість звернень, 8,6 тисяч, надійшла через витоки газу. Але, на жаль, серед них часто зустрічались і неправдиві, хибні — за минулий період 757 викликів. Специфіка газової аварійно-диспетчерської служби, що вона не може залишити поза увагою жоден виклик.
АТ “Луганськгаз” вкотре наголошує, що небезпечно самостійно проводити якісь маніпуляції на кшталт ремонтних робіт із газовим устаткуванням . Для цього є спеціалізовані служби, в які можна звернутися.
Пам’ятайте, при роботі з газовими приладами вдома, безпека залежить від Вас! Якщо ви відчули запах газу, потрібно негайно викликати аварійну службу за номером “104”.